Santiago de Chile - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Tamar Pakvis - WaarBenJij.nu Santiago de Chile - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Tamar Pakvis - WaarBenJij.nu

Santiago de Chile

Blijf op de hoogte en volg Tamar

01 Januari 1970 | Chili, Santiago de Chile

Na twee rustige fijne vluchten te hebben gehad, kwamen mijn moeder en ik bij ons eerste hostel aan. Na 24 uur te hebben gereisd, doken we half 6 (lokale tijd) ons bedje in om rond 10 uur weer aan het ontbijt te zitten :-D Santiago is een relaxte stad: brede straten, vriendelijke mensen en veel bomen-parken. We voelen ons dan ook snel op ons gemak. Tijdens onze wandeling hebben we de volgende plekken bekeken: Santa Lucia, Plaza de Armas en Cerro san Cristóbal (zie foto's).

Morgen vliegen we naar de Atacama woestijn, dus we gaan op tijd slapen.

¡Hasta luego!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tamar

Lieve familie, vrienden en collega's, Binnenkort is het zover.. Op 10 oktober begint mijn reis door Zuid-Amerika! In 9,5 week tijd ga ik backpacken door Chili, Argentinië, Bolivia en Peru. De reis start met mijn moeder in Chili. Mijn moeder? Ja! Mijn moeder! Gaaf hè? Ze is nog nooit buiten Europa op vakantie geweest, dus het zal een grote cultuurshock gaan worden.. Ik denk trouwens voor ons allebei. Ondanks de verre vlucht en de Spaanse taal, verwacht ik dat we het samen erg leuk gaan hebben en een bijzonder mooi land gaan ontdekken :-) Na twee weken Chili, vliegt mijn moeder weer terug naar Nederland en vlieg ik door naar Buenos Aires-Argentinië. In Buenos Aires sluit ik mij voor 3,5 week aan bij een groepsreis met Djoser. Patagonië lijkt me fan-tas-tisch en ik ben ook erg benieuwd naar de watervallen van Iguazu! Na dit avontuur te hebben meegemaakt, vlieg ik door naar la Paz-Bolivia. In la Paz zal ik na 6 weken backpacken Timo weer kunnen omhelzen :-D Samen met Timo reis ik door Bolivia en Peru. De Inca trail mag natuurlijk niet op mijn lijstje ontbreken ;-) Het is nog even wachten, maar dan hoop ik actief gebruik te kunnen maken van deze reisblog. Alvast veel lees- en kijkplezier toegewenst! Tamar

Actief sinds 13 Sept. 2017
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 8629

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2017 - 15 December 2017

Zuid Amerika

Landen bezocht: