Morgen is het zo ver! - Reisverslag uit Vlaardingen, Nederland van Tamar Pakvis - WaarBenJij.nu Morgen is het zo ver! - Reisverslag uit Vlaardingen, Nederland van Tamar Pakvis - WaarBenJij.nu

Morgen is het zo ver!

Door: Tamar Pakvis

Blijf op de hoogte en volg Tamar

09 Oktober 2017 | Nederland, Vlaardingen

Lieve familie en vrienden,

Morgen is het zo ver.. Mijn reis naar Zuid-Amerika! Vandaag ben ik nog druk bezig met inpakken en de laatste voorbereidingen. En dat inpakken is nog knap lastig, want ik mag voor de binnenlandse vluchten in Argentinië maar 15 kg meenemen in mijn backpack. Ik houd nogal van kleding, dus ja.. ik heb het even moeilijk ;-)

Om 12.35 uur vliegen mijn moeder ik naar Santiago met een tussenstop in Lima. We zullen 's nachts om 3.50 uur landen in Santiago. Voor ons beiden een spannende reis. Voor mijn moeder is het extra spannend, want het is de eerste keer dat ze een lange vlucht heeft.

Tot snel met een paar mooie foto's vanuit Chili!

Xx

  • 09 Oktober 2017 - 12:20

    Kirsten:

    Veel plezier jullie twee :-))

  • 09 Oktober 2017 - 16:52

    Ruud En Bea:

    Een goeie reis, een mooie vakantie en een behouden terugkomst.
    Wij gaan het volgen.

  • 09 Oktober 2017 - 17:03

    Ad:

    Heel veel plezier

  • 09 Oktober 2017 - 21:02

    Els:

    Een goede reis en heel veel plezier! Geniet ervan !

  • 09 Oktober 2017 - 21:36

    Joellle:

    Veel plezier!!! XX

  • 10 Oktober 2017 - 17:21

    Esther (van De Sportschool):

    Jaaaaaa het is zover. Heel veel plezier op je gave reis Tamar!

  • 10 Oktober 2017 - 17:21

    Esther (van De Sportschool):

    Jaaaaaa het is zover. Heel veel plezier op je gave reis Tamar!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tamar

Lieve familie, vrienden en collega's, Binnenkort is het zover.. Op 10 oktober begint mijn reis door Zuid-Amerika! In 9,5 week tijd ga ik backpacken door Chili, Argentinië, Bolivia en Peru. De reis start met mijn moeder in Chili. Mijn moeder? Ja! Mijn moeder! Gaaf hè? Ze is nog nooit buiten Europa op vakantie geweest, dus het zal een grote cultuurshock gaan worden.. Ik denk trouwens voor ons allebei. Ondanks de verre vlucht en de Spaanse taal, verwacht ik dat we het samen erg leuk gaan hebben en een bijzonder mooi land gaan ontdekken :-) Na twee weken Chili, vliegt mijn moeder weer terug naar Nederland en vlieg ik door naar Buenos Aires-Argentinië. In Buenos Aires sluit ik mij voor 3,5 week aan bij een groepsreis met Djoser. Patagonië lijkt me fan-tas-tisch en ik ben ook erg benieuwd naar de watervallen van Iguazu! Na dit avontuur te hebben meegemaakt, vlieg ik door naar la Paz-Bolivia. In la Paz zal ik na 6 weken backpacken Timo weer kunnen omhelzen :-D Samen met Timo reis ik door Bolivia en Peru. De Inca trail mag natuurlijk niet op mijn lijstje ontbreken ;-) Het is nog even wachten, maar dan hoop ik actief gebruik te kunnen maken van deze reisblog. Alvast veel lees- en kijkplezier toegewenst! Tamar

Actief sinds 13 Sept. 2017
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 8637

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2017 - 15 December 2017

Zuid Amerika

Landen bezocht: